OctaFX | OctaFX Forex Broker
ٹریڈنگ اکاؤنٹ کھولیں
Back 3 منٹ پڑھے

4 آسان مراحل میں ٹریڈ کس طرح شروع کی جا سکتی ہے

1.OctaFX کے ساتھ اکاؤنٹ کھولیں

OctaFX اکاؤنٹ کے ذریعے ، آپ فارن ایکسچینج مارکیٹ تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں اور ٹریڈنگ شروع کرسکتے ہیں۔ ایک بار رجسٹریشن کروانے کے بعد ، آپ کو اپنے پرسنل ایریا لاگ ان کی تفصیلات ، ٹریڈنگ اکاؤنٹ کی اسناد ، اور تمام ضروری ہدایات کے ساتھ ایک ای میل موصول ہوگا۔ آپ کو اپنے فنڈز کا انتظام کرنے ، بونس لینے اور ہماری ترقیوں میں حصہ لینے کے لیے اپنے پرسنل ایریا میں لاگ ان کرنے کی ضرورت ہوگی۔ ٹریڈنگ اکاؤنٹ کی اسناد خود ٹریڈنگ پلیٹ فارم تک رسائی کے لیے استعمال ہوتی ہیں۔

2. ڈپازٹ جمع کروائیں

بغیر کسی کمیشن کے ڈپازٹ جمع کروانے کے لئے اپنے پرسنل ایریا میں لاگ ان کریں۔ OctaFX پر ، آپ کم سے کم $25 کے ساتھ ٹریڈنگ شروع کرسکتے ہیں۔ کم سے کم ڈپازٹ آپ کے علاقے اور ادائیگی کے طریقہ کار پر منحصر ہے۔

رسک مینجمنٹ کی بنیادی باتوں کے مطابق ، آپ کے پاس جتنے زیادہ فنڈز ہوں گے ، آپ کو اتنا کم خطرہ لاحق ہو گا۔

3. ویب پر مبنی پلیٹ فارم میں سائن ان کریں

ویب پر مبنی پلیٹ فارم کو کسی تنصیب کی ضرورت نہیں ہے اور یہ آپ کو کسی بھی وقت کسی بھی ڈیوائس سے ٹریڈ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ متبادل کے طور پر ، آپ ڈیسک ٹاپ ورژن

ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں یا اپنی اینڈرائیڈ ڈیوائس کے لیے OctaFX ٹریڈنگ ایپ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔ آپ پلیٹ فارم کا موازنہ کرسکتے ہیں اور بہترین کا انتخاب کرسکتے ہیں۔

4. ٹریڈنگ شروع کریں

آرڈر اوپن کریں

آرڈر اوپن کرنے کے لیے ، آپ کو صرف اپنی پوزیشن کا والیم منتخب کرنا ہو گا اور بائے (buy) یا سیل (sell) پر کلک کرنا ہو گا۔

بنیادی طور پر ، اگر قیمت میں اضافے کی توقع کرتے ہیں تو آپ بائے آرڈر اوپن کرتے ہیں اور اگر قیمت میں کمی کی توقع کی جا رہی ہے تو آپ سیل آرڈر اوپن کرتے ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ ایک مخصوص رقم ابھی کم قیمت پر خریدتے ہیں تاکہ بعد میں اسے زیادہ قیمت پر فروخت کر سکیں اور قیمت کے اس فرق سے منافع حاصل کرتے ہیں۔

لیورج سیٹ کریں

لیورج مارجن کے تقاضوں کو کم کرتا ہے ، کسی خاص پوزیشن کو برقرار رکھنے کے لیے ضروری رقم ، اور آپ کو اپنے بیلنس سے زیادہ والیم کے آرڈر اوپن کرنے میں مدد دیتا ہے۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ آپ کے آرڈر کا والیم جتنا زیادہ ہوگا ، ہر پپ (pip)  کے لیے آپ کو اتنا ہی زیادہ فائدہ یا نقصان ہوگا۔

فرض کریں کہ ، آپ کے پاس 500 امریکی ڈالر کے ساتھ ٹریڈنگ اکاؤنٹ ہے اور اس پر 1:500 کا لیورج اپلائی کیا گیا ہے۔ آپ نے فیصلہ کیا ہے کہ جب قیمت 1.13415 پر ہو گی تو آپ EUR/USD پر ایک لاٹ (100,000 یونٹ) کے لیے پوزیشن اوپن کریں گے۔ اس پوزیشن کے لئے مطلوبہ مارجن 226.83 امریکی ڈالر ہے ، جو آپ کے فنڈز کا تقریبا نصف ہے۔ اس کے بعد ہر پپ کی قیمت 10 امریکی ڈالر ہے۔ لہذا ، قیمت کے صرف 1.13145 تک گرنے پر آپ اپنے اکاؤنٹ میں موجود تقریباً تمام رقم کھو سکتے ہیں۔ اگر آپ 0.5 لاٹوں میں پوزیشن کھولتے ہیں تو ، ہر پپ کی لاگت صرف 5 امریکی ڈالر ہوگی۔ اس صورت میں ، اگر قیمت 1.13145 پر آتی ہے تو ، آپ کے نقصان کی قیمت 135 امریکی ڈالر ہوگی۔

ٹریڈنگ کا فیصلہ کرتے وقت اور قیمت کے بہت زیادہ اتار چڑھاو کے امکانی خطرے کی تشخیص کرتے وقت اس کو دھیان میں رکھنا چاہئے۔ 

قیمت کی نقل و حرکت کی پیش گوئی کریں

ایک ابتدائی طور پر ، آپ آسانی سے چارٹ پر قیمت کی عمومی سمت کو ٹریک کرسکتے ہیں اور جب اوپر جاتے ہیں تو بائے آرڈر اوپن کر سکتے ہیں یا نیچے آنے پر سیل آرڈر اوپن کر سکتے ہیں۔ اس سے ہر بار آپ کو یقینی منافع نہیں مل سکتا ہے ، تاہم ، یہ آپ کی حکمت عملی تیار کرنے کے لئے ایک اچھا آغاز ہے۔

 

اگر آپ کے پاس کوئی تجربہ نہیں ہے یا کم تجربہ ہے تو ، بڑی خبروں کی ریلیز کے دوران ٹریڈنگ سے گریز کرنا بہتر ہے ، کیونکہ مارکیٹ میں وولیٹیلیٹی بہت زیادہ ہوتی ہے۔ قیمت کی پیش گوئی کے دو مزید جدید طریقے تکنیکی تجزیہ اور بنیادی تجزیہ ہیں۔ رسک مینجمنٹ کی بنیادی تکنیک نقصانات کو کم کرنے میں بھی فائدہ مند ثابت ہوسکتی ہیں۔ 

منافع کمائیں 

بہت ساری حکمت عملیاں ہیں جو آپ کو کرنسی کی قیمت میں اتار چڑھاؤ سے فائدہ اٹھانے کی اجازت دیتی ہیں ، مثال کے طور پر ، اسکیلپنگ ، مارٹنگیل ، ہیجنگ ، نیوز ٹریڈنگ ، اور بہت ساری دیگر حکمت عملیاں۔ سب سے عام حکمت عملیوں کی مفصل تفصیل جاننے کے لئے ہمارے آرٹیکل پڑھیں اور اپنے لئے بہترین کا انتخاب کریں۔

آرڈر کلوز کریں

جب تک آپ آرڈر کلوز نہیں کرتے ہیں اس وقت تک آپ کے آرڈر کا منافع موجودہ مارکیٹ کی قیمت پر منحصر ہوتا ہے۔ اگر آپ کو ایسا لگتا ہے کہ آپ نے کافی منافع حاصل کرلیا ہے تو ، اپنے پلیٹ فارم پر ٹریڈ ٹیب کھولیں ، اوپن پوزیشن تلاش کریں ، کونٹیسٹ کے مینو کو کھولنے کے لئے اس پر کلک کریں اور کلوز آرڈر کو منتخب کریں۔

شروع کرنے سے پہلے

کچھ تصورات اور اصطلاحات ہیں جن سے واقف ہونا ضروری ہے۔ ہم نے انھیں فاریکس کیسے ٹریڈ کیا جائے آرٹیکل میں شامل کیا ہے۔ آپ ہمارے ایجوکیشن سیکشن کو بھی دریافت کرسکتے ہیں۔ اس سے آپ کو عام طور پر مارکیٹ اور خاص طور پر ہماری سروسز کے بارے میں اپنی معلومات کو بڑھانے میں مدد ملے گی۔ اگر آپ حقیقی ٹریڈنگ میں سوئچ کرنے سے پہلے ورچوئل فنڈز کے ساتھ مشق کرنا چاہتے ہیں تو ، آپ OctaFX ڈیمو اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔

Start livechat